Re: Wykopaliska...

Autor: Andrea <nospam_at_nospam.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 12:25:58 MET DST

On 2006-09-20 11:04, * dziobu wrote:

> Ten mój 81MB w laptopie również działa. To normalny dysk IDE, nie żaden
> malutki jak dziś.
> Ale transfer to nic. Tutaj główną cechą jest głośność. To takie czasy
> były że nie trzeba było nigdzie dawać leda sygnalizującego zapis na
> dysku bo ten chodził tak głośno że sztuką było tego nie słyszeć ;)
> Jak jeszcze miałem stacjonarny komputer, to odpalenie tego laptopa obok
> albo samo podłaczenie dysku powodowało że 2-dyskowe i 11-wentylatorowe
> pudło nagle stawało się bezgłośne ;P

Mój Quantum też nie należał do cichych, ale przyjaciel z tamtych czasów
miał jeszcze w swoim komputerze dysk 32MB Seagate podłączony do
kontrolera ST-506. Podłączenie dwoma tasiemkami, głośność maszyny do
szycia wraz z amunicją :) Pracę dysku było słychać przez zamknięte drzwi
do pokoju w którym stał komputer :D

--
Andrea   |ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
1GB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH