Re: Dziwne pytanie :)))

Autor: Marek L. <lechm1_at_o2.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 07:11:55 MET DST

> Oczekiwales na tej grupie pomocy w oszustwie???!!!
>
> Prawde mówiac z obrzydzeniem udzielam Ci odpowiedzi, poniewaz
> nie zaslugujesz na to.
>
> PLONK!!!
Nie no gosciu nie przesadzaj, przeczytaj caly watek, zauwazysz ze to nie
moje pytanie. Ja poprostu zapytalem bo kolega poprosil. Osobiscie sam bym
takiej rzeczy nie zrobil, a ze nie wiedzialem jak odpowiedziec koledze to
poprostu zapytalem na grupie.
No widze ze ludzie osadzaja tu innych baaardzo pochopnie.
Pozdrawiam mimo PLONK'a. :)))