Re: Notebook dla studentki do 4000 pln

Autor: Gil <gilboa.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 23:01:55 MET DST

Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał(a):

> Albo kupi nowy, ale model w cenie 2000-2500, jakich teraz pełno w sprzedazy.
> S.

Ja jednak myślę, że twój wybór był dobry
sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=30799&szerokosc=916
Kupowanie PIII dziś to tylko z konieczności. Przy bylejakiej aplikacji mieli
swoim dyskiem z pięć minut. Nawet nowe filmy DVD czy Divx to juz mało.
Modele za 2 tys są duzo gorsze wydajnościowo. Jak cię stać na 4 tys to warto
zapłacić więcej za lepszy sprzęt, który nie będzie powodem dla frustracji jak
laptopy za 2,5 tys z pamięcią 256 MB.
Wystarczy, że zechce siągnąć jakies mapy i je przeglądać. Przykładów jest
wiele. Choćby poczta z otrzymywanymi załącznikami - zdjęciami. Przez rok
trochę się nagromadzi.
Ten komputer który wybrałeś posłuży pare lat.