Uszkodzony pendrive

Autor: Mr_Black <black777_at_gazetawytnijto.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 22:38:25 MET DST

Witam.

Historia w skrócie- na płycie głównej padł (lub jak zwał, nie działał tak
jak powinien) kontroler USB. Zaczeło się od drukarki i innych urządzen na
USB - nie chciały się instalować. Więc żeby sprawdzić czy działa wogóle
cokolwiek, wsadziłem pendrive ... najpierw wykrył tak jak powinien , po
chwili zawisł, po czym po wsadzeniu do innego komputera , wykrywa go jako
nieznane urządzenie. Żeby tego było mało wsadziłem kolejny pendrive
(wcześniej 256, teraz 512 MB) i znów to samo. Niby je wykrywa ale nie do
końca. Jest szansa gdzieś to naprawić? Gwarancji nie mają, oddanie do
sklepu gdzie były zakupione tez odpada. Kontroler "zepsół" również
kierwonicę na USb, dziwnym trafem nie padła drukarka. Z góry dzięki.