Re: Dziwne pytanie :)))

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 22:21:00 MET DST

> Nie rozumiem pieniaczy Twojego pokroju -
> skoro takis obrzydzony to po co to manifestujesz?

Pieniaczy? Pokroju? Czegoś nie rozumiem. Chyba Cię nie
dotknąłem ani nie uraziłem. Chyba, że nieświadomie.

A co do meritum. Tak, brzydzę się takimi drobnymi cwaniaczkami
i oszustami. Ciągnięcie tego wątku akurat na tej grupie uważam
za nieporozumienie.

Tylko nie bierz tego znów do siebie, przecież nie jesteś autorem
wątku.

Pozdrawiam

--
Remek