Re: Proszę o opinię - klawiatura logitech

Autor: Arkadiusz Ozer <ozer0_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 19:51:52 MET DST

achtung <achtung@tenbit.pl> napisał(a):

> Witam!
>
> chcę kupić klawiaturę. Mam na oku dwa modele, Proszę o opinie, lub
> alternatywy.

Ja od Lat używam Logitecha. W klawiaturach, myszach - chyba nie ma
alternatywy. Mają super jakość. Mam ich mysz MX 1000. Wcześniej miałem mysz
Ultra X - obie świetne.

> 1. Logitech OEM UltraX Cordless Media Desktop
>
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=18208

UltraX z tych tańszych są naprawde świetne. Mój ojciec do laptopa ma zestaw
bezprzewodowy UltraX - mysz i klawiatura. Jest super, jak za tą cenę.