Re: Ten pieprzony wyjec...

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 18:50:38 MET DST

Użytkownik "hanek" <bhanek@o2.pl> napisał w wiadomości
news:eemmhb$40f$1@inews.gazeta.pl...

> i jak? robiles juz cos?
>
> hanek

bleh... pojechałem do Proline'a, owszem, sprowadzili dla mnie tego Zalmana,
jednak w sklepie okazało się, że heatpipe za krótki i nie ma jak zamontować
;/

Ale za to wzięli, rozebrali i posmarowali mi ten wentylator smarem do maszyn
do szycia :P

I chodzi w sumie nawet lepiej niż nowy, w stresie @80% obrotów wiatraka ma
do 65C (3dMark * 10, lekko podkręcona) w idle @25% obrotów ma 44C.

A gość z drugiego sklepu miał się ze mną dzisiaj skontaktować, czy
sprowadzili tego thermaltake'a, ale się nie odezwał...

--
Pozdrawiam
Brovar