Czym nagrać VHS-->DVD

Autor: Harrow <dee_at_hoga.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 16:49:23 MET DST

Witam

Chciałbym przenieść w końcu swoje zbiory z VHS i Video8mm na format DVD
Ważne aby zrobić możliwie prostą metodą.
Niestety nie znam się specjalnie na technice ani nie mam dużego doświadczenia komputerowego, proszę więc o możliwie "przyjazne" odpowiedzi.

Wyobrażam sobie to tak

Magnetowid i kamera mają identycznie rozwiązane wyjścia sygnałów: jedno to sygnał wideo a drugi audio.
Chciłabym kupić urządzenie to komputera , które pozwoli podłączyć mi te kabelki audio i wideo to komputera,
wcisnąc jakiś przycisk typu 'start' i aby wypaliło mi z tego od razu format płyty DVD
Nie interesuje mnie edycja takiego filmu, żadne przerabiania , kodeki , kompresje
 po prostu materiał wyjściowy ma być nagrany na płyty DVD w częściach bo jest tego
kilkanaście godzin. Samo urządzenie powinno być w miarę tanie bo będzie wykorzystane jednorazowo i potem bezurzyteczne.

Proszę o podanie ewentualnie nazwy urządzenia , producenta itd.

dziękuję pozdrawiam

łukasz podolski