Re: Pomóżcie złożyć komputer.

Autor: brzoskwin <tuninWYCINAMYTO_at_o2.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 14:36:10 MET DST

MadMan napisał:
> Nie, ale coś co nie wybuchnie by się przydało. Do podstawowego
> komputera - na Allegro leży pełno Fortronów 300-350W, cena ok. 50
> zł, idealny zasilacz do słabego kompa.

Jak już wymieniać to na coś co troszke pociągnie. Myślałem sobie o
Modecomie MC-400, koło 170 złotych na allegro, albo o Amacroxie
Silepower 350W za 177 złotych. Coś lepszego do 200 złotych znajdę?

> ŹLE!!! :) Jeśli tego QuoteFixa nie zainstalujesz, to spacji na końcu
> podobno nie będzie (nie wiem, OE nie używałem).

No jak babcie kocham, już przy poprzednim poście ten QuoteFix mykał :)
Ehh, zajme sie tym wieczorkiem chyba.

--
pozdrawiam
brzoskwin