Plyta Tyan Tiger jakie pamieci?

Autor: Kroolik Wodny <kojot_at_gamesnet.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 14:35:15 MET DST

Posiadam plyte glowna Tyan Tiger K8WE S2877ANRF.
Czy moglibyscie mi doradzic jakie pamieci RAM
zastosowac na tej plycie. Chodzi mi glownie
o takie rzeczy jak rejestrowanie (registered)
i ECC.
W instrukcji jest napisane:
"At least ONE Registered DDR SDRAM module must be installed for the
system to turn on and POST (power on self test)"

Czy wszystkie moduly ram musza obslugiwac ECC czy wystarczy ze beda
tylko registered tak jak na przyklad te:

http://www.sklep.abad.pl/index.php?type=show_prod&id=16632

Nie zalezy mi na technologii chipkill.
Chce zeby wyszlo to jak najtaniej.
Nie musi byc to kingston.