Re: Wybór nagrywarki

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 13:26:49 MET DST

MadMan napisał(a):

> I nieco gorsza jakość zapisu... Ja wolę nie ryzykować na 2-letniej
> nagrywarce. Zresztą dodatkowe 2 minuty zawsze przeboleję.

"Nieco" to spory eufemizm. :) W przypadku niektórych płyt to kwestia
płyty nagranej zgodnie z normami lub wielokrotnego ich przekroczenia.
Chcesz ryzykować utratą danych dla kilku minut? Proszę bardzo. ;)
Zbyt wolne nagrywanie też nie jest zbyt wolne nagrywanie.
Poza tym jeśli mamy np. nośnik 16x i nagrywarkę z maksymalną prędkością
8x, to też nie polecałbym tej maksymalnej prędkości, chociaż to ledwie
połowa indeksu nośnika - sprawdzone empirycznie, że jakość jest także
gorsza w tym przypadku.

# /George Orwell - Rok 1984/