ASUS M2N32-Sli Deluxe

Autor: ***EiNsTeIn*** <einet_at_@op.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 10:51:29 MET DST

Witam all
Mam pytanko po zainstalowaniu sterownikó mam dźwięk przez wyjście coaxialne
zaś nie działają wyjścia na poszczególne kanały (typu jack). Sterownik karty
muzycznej wykrywa podłaczenie pod gniazda z tyłu ale nie ma dźwięku. Aha
mikrofon działa. A może należy założyć zworki w FPAUDIO [:::.:] tylko jak?
Aha próbowałem podłaczyć przedni panel i też nic z tego cisza w głośnikach.

Pozdrawiam