Laptop IBM ThinkPad T20

Autor: Kuba <don_at_alfn.pbz.cy>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 09:28:08 MET DST

Witam! Komp jak w temacie. Problem dotyczy wyświetlania. Matryca jest
podświetlona przez kilka sekund i gaśnie(sama świetlówka raczej bo obraz
jest ledwo widoczny), muszę wówczas wymusić zapalenie lampy, ale uparcie
gaśnie po 2-3ch sekundach. Jak podepnę dodatkowy monitor i przekieruję
żródło to można normalnie działać. Czy coś nie tak z inwerterem, czy
moze mam uruchomioną jakąś funkcję? Laptpo nie należy do mnie i nie wiem
jak to wczesniej wyglądało. Każda sugestia mile widziana.

--
Pozdrawiam! Kuba