Re: Adapter PCI to PCMCIA

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 09:12:01 MET DST

MadMan napisał(a):

> A co ci nie pasuje w takim rozwiązaniu? Ja widziałem tylko to, do czego
> dałeś linka, innego raczej nie znajdziesz.

Sa dosc dobre interfejsy na PCI - cenowo duzo bardziej przystepne od
tych dedykowanych na PCMCIA (pomijak jakies Creativy na PCMCIA).
Kolega ma laptopa i pytal sie mnie o dobor karty dzwiekowej - na Fi-Wi
sie nie zdecyduje bo drogie na USB sa skolei takie na poziomie
Creative'a na PCMCIA - a te lepsze na USB odpadaja cenowo. Dlatego
kombinuje czy przypadkiem nie ma na rynku takowego adaptera. W zasadzie
adapter na USB 2.0 lub Fi-Wi tez by mozna rozpatrywac (zastanawia mnie
tylko jaka dodatkowa latencje by spowodowalo takie rozwiazanie??)

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.