Re: Wykopaliska...

Autor: Hurricane4ever <hurricane4ever_at_o2.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 09:07:11 MET DST

Użytkownik "adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:Xns984328E30E48Aadasiek.podolany.net@127.0.0.1...
> "Hurricane4ever" <hurricane4ever@o2.pl> wrote in

> [...]
>
> zalosne; gdybys mial choc odrobine pojecia o czym piszesz, to bys wiedzial
> ze 64MB RAM w czasach P MMX 200 to byl "wypas" - co jednoznacznie
wskazuje,
> ze to Twoje phi "wykopalisko" musialo jeszcze calkiem niedawno dzialac i
> bylo z pewnoscia modernizowane;

a po 1 primo - dlaczego mialoby niedzialac??? ja tym nie rzucalem wiec po
zlozeniu w calosc na pewno bedzie dzialac
a po 2 secundo - no byl modyfikowany - czy ja mowie ze nie byl?? (nawet nie
raczyles spytac) - dodane drugie 32 MB ramu i wymieniona grafika z S3 Trio
64V+ na tego Virge'a
a po 3 tercjo - mowiac "wykopalisko" mam na mysli stan "generacyjny"
komputera, a nie jest stan fizyczny
mam nadzieje ze tymi odpowiedziami rozwialem wszelkie twoje watpliwosci :)