Re: Laptop Toshiba L30-115

Autor: blackX <bx_at_poczta.fm>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 08:58:05 MET DST

Użytkownik "|Pio|" <piowa@_wytnij_vp.pl> napisał w wiadomości
news:eelr01$kuo$1@news.onet.pl...

> nie nabylem, ale tez sie zastanawialem.... dopoki nie wyczytalem ile
> pracuje na baterii...
> reklamowany jako "idealne mobilne rozwiazanie" a wg specyfikacji toshiby
> na bateriach pracuje max 1,5godz...

Vobis podaje przyblizony czas 2h.
W ogole zaobserwowalem, ze w ofertach w ktorych pojawiaja sie notebooki z
prcesorami Intel Celeron M, sprzedawcy podaja max 2,5h gdzie zawsze
zastrzegaja, ze to jest czas przyblizony. Ale gorna granica to czas 2,5h.
Natomiast powyzej 2,5 tak do 4h przewaznie Intel Pentium M lub AMD Sempron,
Athlon Mobile ale zaznaczam, ze nie mam pewnosci czy to jest regula :-)

--
blackX