Mysz labtec - problem.

Autor: HG <mieszkanie75.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 08:41:09 MET DST

Witam.

Mam takiego problema, i nie wiem czy reklamować produkt czy jest to jego
"normalne" zachowanie. Dostałem w prezencie zestaw "Labtec Ultra-Flat Wireless
Desktop"

Takie coś:
http://www.benchmark.pl/r.php?file=http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/plaskie_klawiatury/Labtec_UltraFlat_Wireless.html

I troszkę dziwi mnie zachowanie myszki, jak zasuwam nią po powierzchni to ten
sensor pod myszką świeci ciągle, jak zostawiam ją bezczynną to zaczyna migać,
i teraz uwaga - jak jest bezczynna tak z 15 - 20 sekund to sensor zaczyna
migać coraz wolniej. I tu się zaczyna mój problem - bo każde dotknięcie i
poruszenie myszy po długim okresie spoczynku nie powoduje od razu ruchu
wskaznika po ekranie tylko jakby pierwszy ruch "wzbudza" mysz (sensor zaczyna
świecić światłęm ciągłym czerwonym, dopiero kolejne ruchy myszą powodują ruch
wskaznika na ekranie).

I moje pytanie jest następujące czy to jest normalne zachowanie myszy
optyczych ze jakby przechodzą w "stan uśpienia" lub "stan oszczędności baterii".

Podsumowując - ruszam myszą wszystko Ok, nie ruszam to miga szybko, nie ruszam
długo - miga coraz wolniej. Jak miga wolno - pierwszy ruch powoduje jakby
"obudzenie " myszy (wskaznik się nie rusza), kolejne ruchy myszą powodują
normalną pracę.

Mam nadzieje ze rozozumieliście coś z moich wynurzeń. Jak ktoś ma ten zestaw
lub spotkał sie z takim zachowaniem myszy optycznej niech się wypowie. To moja
pierwsza mysz-a optyczna i nie mam za bardzo punktu odniesienia do innych
modeli. Znowu jak jest zwalona to chciałbym ją zareklamować (bo mam taką
możliwość).

Pozdrawiam proszę o odpowiedz.