Re: Wykopaliska...

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 04:49:01 MET DST

Andrea <nospam@nospam.pl> wrote in news:eenl58$j6g$1@opal.futuro.pl:

> Sądzisz zatem, że nie jest możliwe, żeby taka maszyna jak Hurricane
> napisał stała sobie na strychu? Ja taką (właśnie z 64MB pamięci)
> odstawiłem do szafy (z braku strychu) jakieś 6 lat temu. A koło pół roku
> temu odczyściłem ją i podarowałem przedszkolu, które męczyło się z
> jakimiś 486. Przynajmniej jest jeszcze z niej jakiś pożytek.

wszystko jest mozliwe - tylko ja zdecydowanie upieram sie, ze komputer
ktory byl uzywalny jeszcze przed szesciu laty to jest inna kategoria
niz "wykopaliska"; no jest to generalnie dosyc nieodlegla przeszlosc;
nie widze jakos zadnej rewelacji w odnalezieniu takiego pudelka - jest
dla mnie zalosne, ze ktos moze sie tak ekscytowac wspomnianym zestawem;
przeciez to bylo powszechnie dostepne w polowie lat dziewiecdziesiatych;

pzdrv;
adas;