Asus A3HF-5A009 - opinie

Autor: |Pio| <piowa_at__wytnij_vp.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 00:22:41 MET DST

Szukalem w arch, ale nie znalazlem...

Ktos sie bawil tym laptopem? jak sie sprawuje? i jak jakość
wykonania/malowania?

Tak jak wczesniej pisalem, zalezy mi na dlugiej pracy na bateriach przy
pracy z edytorem tekstu, WiFi i przegladarka...

zastanawiam sie miedzy:
HP - COMPAQ nx6310 EY502ES#AKD a ww Asusem, wiem ze HP to wyzsza polka,
ale Asus ma imho sporo lepsze wyposazenie... prawda? ;)

a w Asusach zawsze mi sie ten ich PowerGear, czytnik kart tez sie przyda..

--
Pozdrawiam,
P.W.