Procesor pentium IV

Autor: Verne <loogan_at_o2.pl>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 23:52:15 MET DST

Witam,
załóżmy, że mamy do czynienia z laptopem sony vaio. Wmontowany jest
w niego Pentium IV a 2.40 GHz L2 512 kB northwood,a80532.
I teraz tak. Czy tez procesor ma możliwość regulacji taktowania ?
(chodzi mi o technologie SpeedFan). Bo nie mogę się tego doszukać. I
jeśli tak to jaką aplikację musiałbym na nim zainstalować, żeby
procesor chodził troche wolniej jak nie potrzeba jego maksymalnek
wydajności.

A i pytanie. Czy temperatura 65- 70 jest normalna dla tego typu
laptopow (przy maksymalnym obciazeniu rzecz jasna)?

Pozdrawiam

Wojtek