Re: Uszkodzony jeden z kanalow karty dzwiekowej ?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 20:46:27 MET DST

Tomek Banach napisał(a):
> Pff wypraszam sobie taka rade od tego zaczalem testowane na roznych
> wtyczkach :)

Wiesz co czasami jest tak, że gniazdo mini-jack sprawia wrażenie, że
wtyczka jest już wciśnięta, a tak na prawdę nie łączy jeszcze jeden z
kanałów. To może wyglądać tak samo na różnych wtyczkach. Sam się z takim
przypadkiem spotkałem, dlatego też zwróciłem Ci uwagę :)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: