Wydajnosc - cos zrobilem nie tak ?

Autor: <ori_at_poczta.pf.pl>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 20:00:21 MET DST

Witam. Niedawno troszke odmlodzilem mojego starego pc. Wymienilem plyte
glowna na fujitsu-siemens d1107 (chipset 440bx, wgralem najnowszy
dostepny bios)z procesorem celeron 850 fsb 100(coppermine zdaje sie),
wlozylem 384 mb pamieci (1x256 i 1x128 oba pc 133), oraz karte graf.
agp radeon 9200 se 128 mb tv out (nie dokonca jestem pewien jaka firma,
bo kupilem ja goluska, aktualnie dziala na sterownikach ati catalyst).
System to windows 98 (rozwazam jednak xp). Generalnie w zastosowaniach
"biurkowych" widac ogromna roznice w porownaniu z k6-2 400, i z tego
jestem zadowolony. Mam jednakze problem jesli chodzi o gry 3d. Niby
dzialaja plynnie, jednak dosyc czesto dostaja "czkawki", polegajacej na
kilku sekundowych spowolnieniach. Oczywiscie nie chodzi mi o najnowsze
tytuly, ale takie jak pierwsza czesc gta3 (tez niby da sie grac, jednak
te spowolnienia sa strasznie irytujace), czy nawet need4speed5 (rozdz.
1024X768)porsche, ktora to gra powinna juz latac jak naddzwiekowiec na
tym sprzecie (widzialem na wlasne oczy jak chodzila bez tych przestojow
na gorszych pc). Watpie bym mial za slaby sprzet do tych gier.
Defragmentacja dysku, wgranie nowego biosu nic nie dala. Chetnie
wyslucham cennych wskazowek !