Re: p2 400 i celek 433 slot1

Autor: <compbatant>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 20:57:18 MET DST

On Mon, 18 Sep 2006 18:21:25 +0200
"Grzegorz Nowak" <gnowak84.usun@gmail.com> wrote:

> To akurat najmniejszy problem, sa myszki i klawiatury na USB. Wiekszym
> problemelem jest (doswiadczenia wlasne) jakosc dzwieku u osoby odbierajacej
> glos zakodowany Skypem na slabym komputerze.

no niestety ten komputer nie ma wyjscia USB ;/
jest niby w specyfikacji plyty,ze obsluguje USB,
wystaja sobie piny gdzie sie podpina usb na sledziu tylko...
mam od jakiejs innej plyty glownej takie wyjscie ale nie pasuje
(w miejscu jednego pinu nie ma dziurki).
Taniej mnie wyniesie kupienie plyty+obudowy+zasilacz(no niestety
calosc bo plyta jest AT a nigdie nie widze na allegro plyt AT
ze slotem1)niz klawiatury i myszki na usb. Z tym zestawem mam od razu
procesor i sie zastanwiam, ktory lepszy.

--
 /\(o_   Mateusz Dworak aka compbatant