Re: Świerzy komp wyświetla: STOP: 0x000000F4 (BIOS raz widzi HDD, raz nie)

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 17:45:03 MET DST

OD: pi:
> ja bym zaczął od przestawienia zegara szyny

co konkretnie masz na myśli - czy mógłbyś mnie poprowadzić gdzie
tego w BIOSie szukać i co mi to da?

OD: JollyRoger:
> Uruchom też program CPU-Z i zapodaj screena z zakadki memory (wrzuć screena na fotosik.pl i daj linka do niego)

to jest screen zrobiony przed zmianą napięcia:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4588c7fab7706162.html

> A nawet 2.2 V

u mnie w opcjach jest tylko 2.15, lub 2.25... trochę dziwne. Na razie
nie zmieniałem - poczekam na Twoją ewentualna opinię na temat zrzutu
z CPU-Z.
I w ogóle dzięki za pomysł.

OD: MadMan
> Radzę poszerzyć nt. poprawnego pisania na grupy newsowe

sory - maj folt - bylo bardzo późno, a całą noc z tym walczyłem

OD: dziobu
>A czy po instalacji systemu pierwsze co zrobiłeś to zainstalowałeś
ORYGINALNE sterowniki do chipsetu?

Owszem. W ogóle zresztą nie update'owałem sterowników chipsetu,
jeno skupiłem sie na sterownikach RAIDu i BIOSie.