Re: Krzes³o do komputera- jakie ?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 16:01:43 MET DST

SMi <s.mi@poczta.vp.pl> wrote:

> Do tej pory korzystam z tego typu krzes³a
> http://allegro.pl/item128431321_fotel_krzesla_krzeslo_obrotowe_komputer
> owe.html
> ale nie jestem z niego zadowolona.

            Jesli jakosc wykonania i projektu [za co sugeruje cena] jest tak samo
"profesjonalna" jak adres, ktorym posluguje sie przedsiebiorca, to sie nie
dziwie ;>

> Czy mozecie podzieliæ siê waszymi do¶wiadczeniami i poleciæ mi jakie¶
> inne, bardziej profesjonalne krzes³a ?

            Przylacze sie do poprzedniego glosu: z wielu roznych krzesel
najbardziej chwale sobie zwyczajne, ale dobrze profilowane (wygiecia
i wglebienia) krzeslo czysto drewniane bez regulacji i poreczy z duzym,
profilowanym siedziskiem 45x45 cm. Pamietaja ono chyba sredniego Gierka,
a siedzi mi sie na nim przy komputerze wygodniej niz na roznych nowych
wynalazkach. W zeszlym roku na MTB uszkodzilem sobie kregoslup przez co
lezalem ~miesiac w szpitalu, wiec po wyjsciu kupilem nowe niby
superergonomiczne krzeslo. Szybko poszlo w odstawke i wrocilem do starego
drewnianego, bo na tym nowym cudzie kregoslup bolal mnie duzo bardziej.

PS:
Z krzeslami jest tak samo jak z siodelkami rowerowymi: kazda d..a jest inna
- to co dla jednego jest wygodne, dla innej osoby juz niekoniecznie. Takie
rzeczy trzeba sprawdzic w praktyce jak komu dana konstrukcja bedzie
pasowac, a nie da sie tego zrobic porzadnie wczesniej, niz po wielu
godzinach uzywania.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl