Panel przedni od TDK 1616N (NEC 3500) i NEC 3551/4551

Autor: KrissN <krissn_at_op.pl>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 15:12:53 MET DST

Mam w tej chwili nagrywarkÄ™ TDK 1616N (OEM NEC 3500) z czarnym panelem
przednim. Jest ona zainstalowana oczywiście w czarnej obudowie. Mam
zamiar kupić któryś z nowszych modeli, 3551 lub 4551 (obsługa DVD-RAM
nie jest mi koniecznie potrzebna, ale raportowanie błędów PIE/PIF
bardzo), a starego TDK-a przełożyć do białej obudowy. Wymyśliłem sobie,
że skoro obie nagrywarki są tego samego producenta, to być może będzie
możliwość zakupu białego 4551 i podmiany panelu przedniego, tylko nie
jestem pewien na 100%, czy będą pasować (czasami różnice są
milimetrowe). Widziałem już w sklepie 4571 i jej panel na pewno nie
pasuje. Czy ktoś z was miał już do czynienia z którymś z nowszych NEC-ów
i mógłby mi powiedzieć, czy to jest wykonalne?

Pozdrawiam

PS: W razie potrzeby mogę zrobić parę fotek mojego TDK-a, żeby było z
czym porównać.