Re: Zadanie do szkoly....

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 13:29:50 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Jelcyn
>No nie wiem. Tasma (magnetofonowa) ma taka budowe, ze jak jest wiecej tasmy
>nawinietej na szpulce to wtedy jest wieksza predkosc przesuwu tasmy, niz gdy
>jest jej malo.

Nie.

>Magnetofon musi wtedy "krecic" wolniej gdy jest wiecej tasmy.
>Z tego co sie uczylem w technikum, to na tasmie magnetofonowej jest jedna
>sciezka na ktorej jest zapisana informacja "ile tasmy jest do konca", aby
>magnetofon wiedzial, jak szybko ma sie krecic w danej chwili. Jesli
>rozmagnerujesz tasme to rowniez usuniesz te dane i nie jestem pewien, czy
>wtedy magnetofon sobie "poradzi" z taka tasma.

Ciekawe technikum miałeś.

Przyjrzyj się dowolnemu magnetofonowi. Praktycznie w każdym znajdziesz
mechanizm rolki metalowej napędzającej taśmę i rolki gumowej służącej do
docisku taśmy do rolki metalowej. Napęd szpul służy "tylko" do napinania
taśmy.

--
\------------------------/ Podczas  bitwy  każda strona jest przekonana
| http://epsilon.eu.org/ |