Re: Freezer 64 Pro & Asus M2N-E/SLI [Deluxe]

Autor: Piotr Stefańczyk <sashx_at_interia.pl>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 11:33:08 MET DST

Użytkownik "Netx" <user72cut-it-out@go2.pl> napisał w wiadomości
news:450e4683$0$17951$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Jakieś dwa tygodnie temu montowałem Freezera 64 pro na płycie M2N-Sli
> Deluxe. Musiałem użyć "potężnej" siły aby domknąć dźwignię Freezera.
> Teraz przeczytałem w co najmniej dwóch miejscach w Internecie że ludziom
> po kilku dniach używania sprzętu - "strzela" (pęka) zaczep w gniazdku AM2
> i płyta idzie do reklamacji (w najlepszym wypadku). Jeśli dodatkowo
> Freezer spada na kartę graficzną to może spowodować zwarcie.
> (np. tutaj ktoś zgłasza tego typu problem: http://tinyurl.com/jrq7o )
>
> W związku z tym mam pytanie czy ktoś może się odnieść ? Tzn. że albo mu
> [...]

No fakt, ja też przy zakładaniu musiałem użyć dość dużej siły. Aż się bałem
nawet że uszkodze procesor i przez jakiś czas miałem dźwignię w pozycji
pionowej. Dopiero po jakimś czasie siadłem jeszcze raz nad tym i udało mi
się ją dociągnąć do końca. Na szczęscie żaden zaczep przy tym nie ucierpiał.
No tylko że ja mam inną płytę główną niż ty.
Myśle że rusztowanie AM2 znajdziesz gdzieś w zagranicznym sklepie. W
polskich sklepach takiego czegoś nie widziałem niestety - ale kto wie, może
gdzieś jest dostępne...

Pozdrawiam