Re: Co lepsze do AC - Toledo, Manchester, inny ??? (chodzi o Athlon 64 X2)

Autor: Roman Sąsiada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 11:02:33 MET DST

Dnia 2006-09-17 23:24, Użytkownik Arkadiusz Ozer napisał/a:
> To mam pytanie za 100 punktów - Jak rzpoznać że procesor 3800+ to włąsnie
> Toledo a nie inny Manchester, venice, Winsdor, itd. Bo handlarze na Allegro
> czy na róznych giełdach często wciskają kit, dlatego chce się zabezpieczyć.

Wygląda na to że nie skorzystałeś z linku, który załączyłem, w pierwszym
poście jest cała rozpiska ;)

Rdzeń poznasz po oznaczeniu procesora, które to z kolei oznaczenie
znajduje się na procesorze.
ADA3800DAA5BV- rewizja e4 = Manchester
ADA3800DAA5CD- rewizja e6 = Toledo

czyli po ostatnich dwóch literkach

> I pewnie NVIDIA NForce najlepszy ??
No tak ogólnie się przyjęło, a przyjęło się z rzeczywistych wyników.

> Dalej: ATI, VIA i ULI na końcu ?? (nie wiem tego, zgaduje)
ULI na początku, VIA z ATI na końcu z lekkim wskazaniem na ATI - koligen
testował płytę Asusa z tym cipsetem i Venice 3000 całkiem zacnie na niej
się podkręcił.

> Płyty: ASUS, ABit, DFI, MSI, Gigabyte,.............,Assrock, Soltek, ECS,
> EPOX ??
DFI, Asus, Abit, Gigabyte, MSI...

> Pamieć: Jakie są najlepsze ? Kingston ? Hynix ? DFI ?
OCZ, Kingston HyperX, Patriot, GeiL, TwinMos, Kingston normalny...
głównie zależy to od kostek na karcie, a tak mocno to już zagłębiony nie
jestem.

> Poprosze o taki krótki ranking.
Proszę bardzo, z zastrzeżeniem mojej subiektywności.

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl