Re: nagrywarka DVD: wybór benq 1655, pioneer DVR-111 LiteOn 16h5

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 09:02:18 MET DST

  kamrys napisał(a):

> nie no to nie tak, będę często do tego używał co nie znaczy że tylko. Zdaję
> sobie spawę, że akurat do tego celu są lepsze rozwiązania ale to potęguje
> wydatki, na które mnie w tej chwili nie stać a nagrywarkę muszę kupić.

No dobrze, ja też używam nagrywarki do przenoszenia większej ilości
danych, do mniejszych mam PenDrive'a 512 MB, dysk na USB jeszcze nie
jest mi potrzebny, choć to fenomenalne rozwiązanie tego problemu i o
wiele bezpieczniejsze od stosowanego powszechnie chodzenia z dyskiem
3,5". :)
Mówiłem jednak o czymś innym - używaniu tanich płyt, to przecież
jednorazowe rozwiązanie. Nie lepiej już zainwestować w kilka dobrych
DVD+RW np. Verbatima czy Sony za 4-6zł? Na dłuższą metę się zwróci, poza
tym nie będziesz zaśmiecał sobie otoczenia i środowiska stertami
niepotrzebnych płyt!

# /George Orwell - Rok 1984/