Re: Ktorego notebooka byscie wybrali i dlaczego?

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 08:37:13 MET DST

Użytkownik "Franek" napisał w wiadomości
> Z czego to wynika?
> Bo wyniki trzech benchmarkow, ktore znalazlem, pokazuja, ze Celeron 850
> jest jednak szybszy. Zobaczy, na przyklad ten:
> http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=72826

Względem wyniku CPUMark99 róznica około 28% na rzecz Celerona

> W sumie to najbardziej interesuje mnie co bedzie szybsze do Photoshopa CS2
> Nie wiem, jakie znaczenie ma dla tej aplikacji pamiec podreczna.

Jak pracujesz z dużymi plikami - ilosć cache ma znaczenie.
Dużo transformacji, filtrów, przekształceń obrazu - moc obliczeniowa
procesora.
Nie wiem czy w tym momencie nie wprowadzam w błąd, ale o ile mi wiadomo,
cache Celerona pracuje z pełną prędkością procesora, gdy natomiast w PIII
tylko z połową MHz.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?