Re: Świerzy komp wyświetla: STOP: 0x000000F4 (BIOS raz widzi HDD, raz nie)

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 01:38:29 MET DST

Witam

Poszperałem i znalazlem wspomnianego MEMTESTa (wiem, wiem - szukajcie
a znajdziecie.) Udalo mi sie go odpalic i poki co, po jakichś 30
minutach testowania nie wykrył żadnych błędów (otworzyłem dwa
okna MemTesta, z których każde testowało po 877MB RAMu - tak
zasugerował program). Teraz jest około 300% Coverage na obu okienkach
i zero errors.

Spróbowałem również udate'ować BIOS, ale bez skutku. Wersja,
którą znalazłem na stronie asusa, była ta sama co moja. Mimo to i
tak zaktualizowałem - i nic, to samo gówno: RAZ SIE ZAWIESZA, RAZ
NIE.

Przepuszczę tego MemTesta na noc, ale w manualu do tej aplikacji
piszą, że 20 minutowy test daje już jako taką pewność, że
wszystko jest OK.

Co do dysku - poradźcie czym go sprawdzić. Raz przy uruchamianiu
Windows XP uruchomił się sam CHKDSK i coś tam poingerował - sorry,
nie zdążyłem przeczytać. Czy sprawdzenie jeszcze raz CHKDSKiem
wystarczy?

A może przeformatowanie dysku i instalacja OS na nowo coś pomoże?

I wreszcie - ostatnia deska ratunku - czy znacie kogoś w Łodzi, kto
mógłby rzucić okiem na mój sprzęt? Zapłacę chętnie, byleby się
znał na tego typu przypadkach.

Błagam dajcie mi jakieś wskazówki, bo wisi nade mną topór
terminów, a nie mam na czym pracować. :{

Pozdrawiam.