Re: nagrywarka DVD: wybór benq 1655, pioneer DVR-111 L=?ISO-8859

Autor: Gil <gilboa_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 22:19:17 MET DST

> Hmm, nie chcialbym kwestionowac, ale nawet plyty Verbatima nie sa
> oznaczane jako Verbatim w kodzie plyty.
> W tym momencie, po wlozeniu plytki DVD tego producenta mam:
> Media code/Manufacturer ID - MCC 02RG20

Mnie Nero płytki z paczki Verbatim odczytuje jako Verbatim.
Płytki Teac są nieraz oznaczane jako Varbatim albo jako MCC.
Co do Frogów to będę musiał sprawdzić przy okazji ale nigdy nie miałem z nimi
problemów przy nagrywaniu i odczycie. Nigdy się na nich nie zawiodłem a mam
ich chyba z 10 sztuk.
W ogóle to zawiodłem się tylko na DVD R+ RW Verbatim
Od 3 lat płytka co mi się nagrała dalej da się przeczytać w innych napędach. A
sporo dziwnych rzeczy kupowałem w marketach.