Re: Szukam programu do regeneracji HDD

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 21:25:55 MET DST

Osoba podpisana jako Pen <Pen@pen.pl> w artykule
<news:eejecs$31v$1@atlantis.news.tpi.pl> pisze:

> Zapisałem to co zrzucałem by przesłać Tobie jak i wszystkie
> Twoje rady. :-)

> Pod tym adresem pokazuje mi się strona o CRM.
> Chyba nie o to Ci chodziło?

Na pewno nie. Serwis IT-FAQ upadł. Teraz jakiś spamer podkupił domenę i
próbuje wyciągać kasę z Google za reklamy. Reklam nie widać, bo są szare na
szarym.

Artykuły z serii Dyskologia kiedyś były tu:
Dyskologia - cz. 1
http://www.it-faq.pl/EditModule.aspx?tabid=1&mid=1170&def=Cs_ITSCS_CMS_Articles_View&ArticleID=1286
Dyskologia - cz. 2
http://www.it-faq.pl/EditModule.aspx?tabid=1&mid=1170&def=Cs_ITSCS_CMS_Articles_View&ArticleID=1297
Dyskologia - cz. 3
http://www.it-faq.pl/EditModule.aspx?tabid=1&mid=1170&def=Cs_ITSCS_CMS_Articles_View&ArticleID=1339
Dyskologia - cz. 4
http://www.it-faq.pl/EditModule.aspx?tabid=1&mid=1170&def=Cs_ITSCS_CMS_Articles_View&ArticleID=1344
Dyskologia - cz. 5
http://www.it-faq.pl/EditModule.aspx?tabid=1&mid=1170&def=Cs_ITSCS_CMS_Articles_View&ArticleID=1390

...ale pokrętny sposób podawania ich adresów (jako parametrów zapytania)
spowodował, że ich teraz nigdzie nie można znaleźć. Google bardzo niechętnie
indeksują takie połamańce, zaś Internet Archive http://www.archive.org
zarchiwizował tyle różnych stron z różnymi numerkami, że przeszukanie ich
wszystkich po kolei zajmie sporo czasu (numer artykułu znajduje się na końcu
adresu, więc z sortowania alfabetycznego nie ma żadnego pożytku).

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)