który router ADSL z WiFi?

Autor: Przemek Budzyński <bat_oczir_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 20:57:18 MET DST

Mam obecnie Neo 512 podłączoną do stacjonarki przez Speedtouch 510 w trybie
router przez Ethernet.

Kupiłem laptop i od czasu do czasu potrzebuję mieć go podłącoznego do Sieci, a
trochę meczące jest ciągłe przepinanie kabla sieciowego.
Laptop ma wbudowane WiFi w standarcie b.

Pomału zastanawiam się na jakimś routerem ADSL z AP, Liveboxa wykluczylem w
przedbiegach po poczytaniu narzekań ludzi na niego.

Który z wymienionych niżej modeli polecilibyście mi do moich potrzeb (mam
dwupokojjowe mieszkanie, chciałbym korzystać z lapka na terenie całego, może
poza wanną :). Na PC stacjonarnym używam P2P (nie non stop, wyłącznie obok
innych czynności), poczty, komunikatorów (Skype, Tlen), www; nie gram w gry
sieciowe. Laptopa będę używal do podbnych czynności, poza P2P.

Rozważam więc:

D-Link Wireless G ADSL2+ Router DSL-G624T

Linksys Wireless-G WAG54GS-EU

Linksys Wireless-G Router ADSL WAG200G

Pentagram Cerberus ADSL Wi-Fi 802.11g Plus

US Robotics ADSL2+ MAXg Modem/Router 9108

3Com OfficeConnect ADSL Wireless 54Mbs Firewall Router (3CRWDR101A-75)

Jeszcze jedna uwaga: ponieważ jestem raczej średnio zaawansowany, jeśli chodzi
o sieci (zwłaszcza bezprzewodowe), ważnym czynnikiem bedzie dla nie również
prostota konfiguracji.....