Re: Ktorego notebooka byscie wybrali i dlaczego?

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 17:57:47 MET DST

Użytkownik "Franek" napisał w wiadomości
> Ktorego notebooka byscie wybrali i dlaczego?
> Do wyboru mam 2 uzywane modele (ten sam producent).
> Wyboru musze dokonac miedzy nimi. Na inne/drozsze mnie nie stac.
> Zastosowanie: Win XP Pro + Photoshop CS2.

Akurat na codzień dość dużo korzystam z CS2. Zdecydowanie CS i CS2 lubią
RAM. I jak już zostało powiedziane, szybki dysk.Faktycznie, CS2 wymaga
mnóstwo miejsca na swap.Jest jednak widocznie szybszy od CS. Kolejną sprawą
jest korzystanie z filtrów oraz przekształceń (typu Vanishing Point, Warp).
Tu niezbędną jest jeszcze moc obliczeniowa procesora. Drugi z wymienionych
laptopów pasowałby najlepiej. Rozszerz do maksimum pamięć i jak masz
możliwość, załóż większy dysk. Jeżeli laptop ten ma służyć do "obróbki
przygotowawczej", lepiej zainstalować sobie Photoshop 7.0. Z doświadczenia
wiem, że bardziej sprawdza się na wolniejszym sprzecie.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?