Re: nagrywarka DVD: wybór benq 1655, pioneer DVR-111 L=?iso-8859-2?Q?iteOn_16h5s?=

Autor: Artur Mariański <none_at_none.pl>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 14:00:37 MET DST

Obywatel(ka) Henry(k) dnia 2006-09-16 doniósł(a), że:

> Tylko poczytaj na forum cdrifo jak ona w Benku jest realizowana to Ci
> przejdzie na niego ochota. Pozdrawiam.

A moglbys w dwoch slowach, bo nie chce mi sie calego forum przerzucac.
Ja mialem jadna przyjemnosc z autoryzowanym serwisem wskazanym na
karcie gwarancyjnej i cala operacja od momentu zabrania paczki przez
ichniego kuriera do jej dostarczenia zabral bodajze 4 dni.
Wymieniono mi 1640 na 1650.
Jedyne czego moglbym sie przyczepic (gdyby mi zalezalo akurat na tym)
to fakt wymiany nagrywarki z bialym panelem na czarny.
BTW: sa serwisy o ktorych sie pisze dobrze ? Przeciez na forach o
serwisach nie pisza ci, ktorzy chca je pochwalic, tylko ci wkurzeni,
ktorzy szukajac ujscia dla swoich nerwow

Pozdrawiam

--

         Artur Mariański