Obywatel(ka) Henry(k) dnia 2006-09-16 doniósł(a), że:
> > Znajomy ma tego BenQ 1650 i nie narzeka. A awaryjny model zdarza
> > się każdemu producentowi, trzeba mieć szczęście, a jeśli się go
> > nie ma, to ma się gwarancję. :)
>
> Tylko poczytaj na forum cdrifo jak ona w Benku jest realizowana to Ci
> przejdzie na niego ochota. Pozdrawiam.
A moglbys w dwoch slowach, bo nie chce mi sie calego forum przerzucac.
Ja mialem jadna przyjemnosc z autoryzowanym serwisem wskazanym na
karcie gwarancyjnej i cala operacja od momentu zabrania paczki przez
ichniego kuriera do jej dostarczenia zabral bodajze 4 dni.
Wymieniono mi 1640 na 1650.
Jedyne czego moglbym sie przyczepic (gdyby mi zalezalo akurat na tym)
to fakt wymiany nagrywarki z bialym panelem na czarny.
BTW: sa serwisy o ktorych sie pisze dobrze ? Przeciez na forach o
serwisach nie pisza ci, ktorzy chca je pochwalic, tylko ci wkurzeni,
ktorzy szukajac ujscia dla swoich nerwow
Pozdrawiam
-- Artur MariańskiReceived on Sun Sep 17 14:05:09 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 17 Sep 2006 - 14:51:16 MET DST