Re: nagrywarka DVD: wybór benq 1655, pioneer DVR-111 LiteOn 16h5s

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 13:33:39 MET DST

Henry(k) napisał(a):

> Popieram.

Większość przypadków padających danych w moim przypadku dotyczyło
dziwnych marek płyt, te bardziej znane trzymają się bez porównania
lepiej. Z tym, że bardzo zniechęciłem się to EMTEC po serii kłopotów z
ich nośnikami. Widocznie każdy musi się pewnego dnia sam przekonać, że
nie warto oszczędzać tych pięćdziesięciu gorszy, bo płyta płycie
nierówna. :) Nawet po RW to widać - jednej można używać bardzo długo
(pod warunkiem, że się ją dobrze traktuje) a inna padnie bez przyczyny
po kilku(nastu) nagraniach i zacznie generować błędy, przekłamania itp.

Co jest najbardziej wkurzające - słyszy się dosyć często, że kolesie od
kamer na imprezach (wesela, studniówki) też nagrywają na najgorszych
nośnikach, jakie można kupić...

IMO do nagrywarki powinno dodawać się podręcznik informujący ludzi o tym
  jak ważny jest w miarę aktualny firmware, dobre nośniki i
nieprzesadzanie z prędkością zapisu, zarówno w jedną, jak i drugą
stronę. Poza tym powinno się wreszcie ludziom wytłumaczyć, że płyty
wieczne nie są i rysy, wilgoć i odciski palców od spodu im nie służą. :P

> Ta jest
> dlatego Asus DRW-1608P3S kóry jest OEM'em Pionka 111
> http://www.asus.com.tw/products4.aspx?l1=6&l2=35&l3=0&model=1086&modelmenu=1
>
> i w dodatku tańszy np. w Arest 139zł za OEM, 147 za BOX'a
> Mam , zajefajna zabawka i śliczy front-panel.

Właśnie to miałem na myśli. Tyle tylko, że dla mnie ładny panel nie ma
takiego wielkiego znaczenia, pamiętam, że to zawsze moja siostra
nalegała na ładną obudowę komputera, mi bardziej zależało na tym co ma
"pod maską". :) Zresztą nie wiem czemu, ale podobają mi zwyczajne,
proste obudowy DVR-111 i 4571A - proste, bez udziwnień i ozdób. :)
A tego swojego Asusa masz jako Asusa czy @111? ;)
No i mam wrażenie, że jednak Pioneer częściej wydaje aktualizacje
firmware...

> Tylko poczytaj na forum cdrifo jak ona w Benku jest realizowana to Ci
> przejdzie na niego ochota.

To znaczy? Trzeba coś kurierem wysyłać własnoręcznie???

# /George Orwell - Rok 1984/