Jakie różnice w chipsetach VIA, ULI, ATI i nForce ?

Autor: OZ <ozerWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 12:11:57 MET DST

Jakie są różnice dla przeciętnego zjadacza chleba jeśli chodzi o chipset na
płycie (nForce, ULI, VIA, ATI)??
Pytam bo mam kartę na AGP i w zasadzie z AGP są tylko VIA, ATI, ULI. Wszyscy
chwalą nForce NVIDII, ale nie wiem na czym polega jego przewaga ?? NA
AGP+Nforce jest niewiele płyt (jedna to GIGABYTE)...

Czy chipset ma duży wpływ na OC ?

Czy chipset ma duży wpływ na stabilność pracy ?

DZIEKUJE % POZDRAWIAM, OZ