Re: Szukam programu do regeneracji HDD

Autor: Pen <Pen_at_pen.pl>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 10:22:57 MET DST

Dzięki.

> Dorzucę jeszcze jeden, darmowy: http://www.hdat2.com/ .

Niestety, ten program też pokazuje mnóstwo błędów na tym
dysku i to z oznaczeniem "uncorrectable".
Zastanawiam się czy nie jest już czas by się poddać.
Jest to w końcu stary i mały dysk. O odzyskaniu
danych już i tak nie ma mowy.
Ponadto mam jeszcze parę innych rzeczy do zrobienia.

Nie żałuję jednak spędzonego nad nim czasu, bo przy tej
okazji dużo się nauczyłem.

Pragnę podziękować Wszystkim, którzy mi tu pomagali.
Szczególnie jednak pragnę podziękować Remkowi, który
poświęcił mi tak dużo czasu.

Pozdrawiam serdecznie
Pen