Re: Rozdzielczość dla DVD?

Autor: Wojtek <wojtek_84wywalto_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 08:08:51 MET DST

> Podobno wybuch jądrowy także ;)

chyba raczej oddaje... przyklad Ci wyszedl nie w ta strone... :)

> Chcesz powiedzieć, że szkło w wysokiej klasy monitorach nie odbija
> światła?

szklo w wysokiej klasy monitorach jest powleczone warstwa antyodblaskową,
ktora calkiem skutecznie rozprasza swiatlo

> Każdy monitor jest dobry gdy się nie psuje, a gdy się zepsuję - to już zły
> ;)

no przynajmniej z druga czescia tego zdania moge sie zgodzic ;)

> No faktycznie - jedynie 178/178 ;)

popatrz sobie na takiego lcdka z katu 178 i zobacz czy jeszcze cos
widzisz...

> Nie masz wrażenia, że to się kłóci ze sobą?
> Rynek rządzi się swoimi prawami - i to nie spece od marketingu ustalają
> potrzeby klientów a sami klienci.

idealista... ile razy w historii lepsze przegrywalo, bo marketing zadzialal
(sztandarowy przyklad betamax vs vhs).

> Po kilkunastu latach siedzenia po kilka/kilkanaście godzin przed różnymi
> monitorami CRT - po przesiadce na LCD przestałem odczówać ból w oczach.

masz racje, ja tez - w pracy. ale w domu przy moim sony G420, nigdy oczy
mnie nie szczypia. gdyby szczypaly wywalilbym go.
moge pisac do znudzenia, przy dobrej klasy crt oczy nie szczypia...

> Obraz jest dla mnie o niebo wyraźniejszy. Za nic w świecie nie wróce do
> CRT bo szkoda mi zdrowia. Ale to także kwestia gustu. Jeden woli Ferrari,
> drugi Porshe ;)

i ok. dopoki na nim nie grasz.