Re: Szukam programu do regeneracji HDD

Autor: Pen <Pen_at_pen.pl>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 23:43:03 MET DST

Nasze posty się "skrzyżowały".

> Nie pogniewaj się jeśli zapytam -
Nie gniewam się i doceniam delikatność. :-)

> czy partycjonowałeś już kiedyś skutecznie dokonać
> przygotowania dysku przy pomocy fdisk'a?
Wielokrotnie, ale głównie za czasów DOSu.

> Zrób wszystko po kolei:
> utwórz jedną partycję i aktywuj ją, a następnie sformatuj. Jeśli
> coś nie wyjdzie to od początku, tylko teraz próbuj mniejszą (np.
> 1/3 dysku).
Myślę, że to co zrobiłem dla całego dysku było dobrze.
Te przekładanki są trochę pracochłonne. Ale jeśli napiszesz,
że trzeba jeszcze raz, to nie ma sprawy.

> Na górze okna po prawej stronie są cztery czerwone strzałki.
> Przy ich pomocy poruszasz sie po kolejnych sektorach. Jeszcze wyżej
> w niebieskim pasku jest informacja w którym jesteś aktualnie sektorze.
> Można też:
> Edit/ Goto - w oknie Goto Sector wpisujesz nr sektora w jakim chcesz
> się znaleźć. Zaptaszkowane mają być: Dec i Beginning of Drive.
>
> Przećwicz spokojnie posługiwanie się HexWorshop'em i przeczytaj
> od początku wszystkie moje rady. Wszystkich 63 sektorów nie musisz
> zapisywać do pliku. Większość z nich będzie pusta. Zapisz tylko
> [...]
Teraz poćwiczę Hex Workshop. Spodobał mi się, szkoda, że będę mógł go
używać tylko przez 35 dni.

Pozdrawiam
Pen