Re: nagrywarka DVD: wybór benq 1655, pioneer DVR-111 LiteOn 16h5

Autor: kamrys <kokarys_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 23:02:46 MET DST

Henry\(k\) <henrico8@op.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości

> Popieram.

zdaję sobie z tego w zupełności sprawę ale gdy nie korzystam z płyty do
archiwizowania danych tylko do kopiowania na inną maszynę to różnica 1 zł nie
jest mała

> Ta jest
> dlatego Asus DRW-1608P3S kóry jest OEM'em Pionka 111
> http://www.asus.com.tw/products4.aspx?l1=6&l2=35&l3=0&model=1086&modelmenu=1
> i w dodatku tańszy np. w Arest 139zł za OEM, 147 za BOX'a
> Mam , zajefajna zabawka i śliczy front-panel.

dzięki ale śliczny front-panel nie jest moim głównym oczekiwaniem. z tego co
wiem model benq 1670 nie jest produkowany w kooperacji z philipsem i wyszło co
wyszło, z modelem 1650 jest tak jak z tymi pioneerami: dokładnie to samo co
1655 oprócz lighscribu a cena bardzo zbliżona

ja tu nie mówię o awaryjności, która zdarza się każdemu tylko o
ponadprzeciętnej jednak awaryjności i to mnie chwilowo powstrzymało od kupna.
gwarancja oczywiście jest ale wolałbym unikać dodatkowych komplikacji

dzięki za odpowiedzi