Re: HP Deskjet 3820 & problem

Autor: Wiesław <nawu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 22:45:41 MET DST

Dnia 16-09-2006 o 12:22:35 Brovar <bbrowarski@poczta.gazeta.pl> napisał:

> Witajcie,
>
> mam problem z drukarką HP Deskjet 3820. Od paru dni, przy próbie
> wydrukowania czegokolwiek, w trayu pojawia się chmurka z napisem
> "drukowanie nie powiodło się", drukarka zaczyna drukować, jednak
> przerywa w pewnym momencie, zależnie od dokumentu, raz wcześniej, raz
> później. W okienku drukowania, w kolumnie "rozmiar" zatrzymuje sie np.
> na 494KB/576KB.
>
> Przeinstalowywałem sterowniki, próbowałem dwoma różnymi kablami w
> różnych USB, próbowałem kalibrować, drukować strony testowe, czyścić
> [...]

Wydaje mi się, że problem leży jednak po stronie programowej. Nie
instalowałeś przypadkiem Serwis Pack 2 ?

Z tym trybikiem to jest tak, że drukarka wogóle nie chce drukować.
Najpierw dwa razy uderza w lewy bok, potem wysuwa czystą kartkę papieru i
migają diody. Następnie parkuje i tak w kółko. Może są jakieś inne objawy,
ale nie słyszałem.
Ten trybik łamie się, kiedy drukarka ma ciężko, np. zacięcie papieru lub
gdy nazbiera się dużo zaschniętego tuszu w stacji parkującej głowice.

Taki problem jak twój miałem po instalacji SP2, nawet odinstalowanie nie
pomogło, ani przeinstalowanie sterowników drukarki. Drukowanie
zatrzymywało się przeważnie na jakimś obrazku, ale nie zawsze. Na innym
systemie chodzi bez problemu.

Aby opróżnić bufor drukarki, należy zatrzymać w usługach "bufor wydruku" i
uruchomić ponownie.
Rozumiem, że posiadasz Win XP.

--
Wiesław