Re: BIOS nie wykrywa napędów IDE - powracający problem

Autor: Ambro [Wawa] <ambro2WYWALTO_at_poczta.fm>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 21:40:03 MET DST

> na poczatek wymien tasme IDE na inna.

Spróbowałem - bez zmian. Sprawdziłem to co mogłem sprawdzić w zakresie
moich możliwości, bios aktualizowałem z miesiąc temu. Jedyne co mi
przychodzi do głowy teraz to sprawdzić jeszcze napięcia zewnętrznym
woltomierzem (postaram się takowy zdobyć w ciągu paru dni). Jeśli ktoś
ma jeszcze jakąś sugestię, serdecznie proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Ambro