Re: Szukam programu do regeneracji HDD

Autor: Pen <Pen_at_pen.pl>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 19:42:29 MET DST

> Przejrzyj hexedytorem sektory 0 - 63,
> może coś ciekawego się tam znajduje.
Nie wiem jak zadawać zakres sektorów, które chcę obejrzeć.
Zrobiłem tak:
Disk -> Save Sector Range
do a:\
Starting sector 0
Ending sector 63
Na dyskietce został zapisany plik sectordump.bin,
który nie wiem czym odczytać by uzyskać postać znakową
i móc wkleić.

> To jest prawidłowy MBR bez tablicy partycji. Jesli PM zdołał
> założyć partycję, to MBR powinien zawierać jej wpis zaczynający
> się od bajtu 1BE.
Dzięki za informację.

> Teraz zamontuj ten dysk jako jedyny i wydaj z DOS polecenie:
> fdisk /mbr
> Co powinno spowodować wpisanie do MBR'a tablicy partycji (jednej
> na całym dysku). Jeśli się uda wtedy powtórnie zrób zrzut MBR'a,
> oraz 63 sektora dysku i wklej.
Zaraz to zrobię.

Pen