Nowa drukarka Canon IP2200 przestaje drukować!

Autor: Grandalf <grandalf_at_op.pl>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 17:03:11 MET DST

Drukarkę mam od paru dni i już są problemy. Mianowicie gdy wysyłam plik
do druku to po chwili drukarka staje, kosz z tuszami przesuwa się do
prawej "na miejsce" i tyle. Kontrolka dalej miga jakby trwało
drukowanie. W oknach informacyjnych też nie pokazują się, żadne błędy,
jakby dalej się drukowało. Zdarzyło mi się tak z dokumentami własnymi
jak i tymi diagnostycznymi z pamięci drukarki. Da się to jakoś naprawić?

Pozdrawiam