Re: CICHA i wydajna obudowa?

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 14:44:20 MET DST

"JC" <jc@dotnet.com.pl> wrote in message news:edrphk$9p7$1@news.onet.pl...
> "Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> wrote in message

> Chieftec BX-3 z zasilaczem tej samej firmy GPS400.

Biorę pod uwagę Chieftec'a wyżej wspomnianego, z zasilaczem 400 W, ale ktoś
mi sugerował inne rozwiązanie:

- Obudowa ThermalTake Soprano Black VB1000BWS, plus
- Zasilacz Tagan easycon TG480-U15 480W

Oczywiście jest to prawie 2x droższe rozwiązanie, i szczerze mówiąc to już
mój górny pułap cenowy w tym momencie; czy warto? Przypomnę, że chodzi mi o
(poza wydajnością i niezawodnością) także o jak najcichsza pracę.

Dzięki za opinie i pozdrawiam

Piotr