zbyt wysoka temperatura HDD?

Autor: halo <express22_at_tlen.pl>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 11:21:34 MET DST

Witam!
Mój dysk twardy bardzo sie nagrzewa tzn. po paru sekundach dotykania
poprostu parzy w rece. Oczywiście promieniuje to ciepło na całą obudowę i na
inne urządzenia np. napęd CDROM który znowu nagrzewa mi bardzo wszytkie
płytki. Mam komputer ponad 8 lat ale wydaje mi sie że do tej pory az tak sie
nie nagrzewał. Czy to jest normalne czy mi sie coś przewidziało? Bo jeśli
coś sie dzieje to szybko musze kopiować dysk...
Chłodzenie wewnątrz ok.