Re: DR-DOS

Autor: Desoft <[wspak>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 07:47:19 MET DST

> Nie powinien, przynajmniej nie HDD. Powinien być DR-DOS embedded we Flash
> ROM-ie i RAM-dysk na katalog tymczasowy.

Za bardzo skróciłem wypowiedź, jeżeli to jest DOS to system ma widzieć
dyski, nieważne
czy krzemowe, czy zwykłe talerze. jeżeli jest mozliwość ich przełożenia to
jest po sprawie.
Zresztą właśnie tak zrobiłem mając podobny problem. Czy to urządzenie to
umozliwia, nie wiem
pytający nie podał szczegółów.

Desoft